2019年10月29日 星期二

不要做後悔的媽媽(續)

只要在小孩為小朋友找到對的方法,你也不會成為後悔的父母。
早前花媽分享了一個朋友嘅仔仔而家讀小二,因為學校少資源而且是村行,所以課程都很淺,而花媽朋友亦沒有給予足夠的資源比小朋友,所以小朋友的英文很差,而轉校的事亦變得無望。今日花媽朋友再同花媽分享另一件令佢唔開心的事。

話說花媽呢位朋友(簡稱A),A有一個朋友(簡稱B)於九龍塘某一所小學工作,而呢一所學校算是中上的學校。B跟A說「如果你好想仔仔轉校,你可以考慮我教嗰間學校喎!」當然, A很高興及叫B盡快安排插班的面試。終於A的仔仔已經面試完畢,但B得到結果時便告訴她「如果仔仔想入我們的小二,應該是沒可能了。可能重讀小一應該沒有問題。」A當時很錯愕,便問B發生了什麼事。B告訴她仔仔的面試只有十多分,根本不能收仔仔讀小二。而我的朋友A即時有一個想哭出來的感覺。她一直在想仔仔再差應該都有三四十分,但萬萬想不到只有十多分吧!但事實真的擺在眼前,仔仔就只有十多分。

回望過去,她跟我說一直沒有給仔仔於教育上很好的資源,資源都只放在運動上。她一直不是追求分數更不是虎媽,認為小朋友開心童年實在太重要。但現在她發現仔仔即使天生聰明(相比細兩年的妹妹,哥哥的學習能力都比妹妹強),但沒有給予腦仔的營養,也變得得物無所用。其實花媽真的感受到朋友的後悔及遺憾。小朋友學習最黃金的時間過了就是過了,即使往後用幾多錢都無補於事。

現在花媽朋友現在為兒子英語能力能夠提升,已報名不同的英文補習班及連足球也找外國人教😱😱花媽真的不敢想像那個費用是多少。而花媽好肯定我當年用二千幾蚊供兩年一套教材,比兩個小朋友用真係抵過我朋友今日用海量的錢都做唔到花花草草的效果。我唔敢話花花草草好叻,因為佢地唔係😅但佢地英文絕對比得上一個外國小朋友,溝通完全冇問題,最仲要係唔怕英文。因為花媽發現而家香港嘅小朋友甚至乎好似我呢一批大人,喺香港嘅填鴨式教育底下成長,原來聽同講英文都對於我哋嚟講係一個大挑戰大難度。你們會唔會都有同感呢?歡迎大家加入討論😉

如果你的小朋友今日仲未過學習語言的黃金期(7歲),真係唔好遲唔好慢,把握反最後的機會仔仔女女,拎隻兒歌體驗套裝了解一下。

沒有留言:

張貼留言