2015年10月31日 星期六

明慧簡介會

我排時人龍已去到"一點心"

上星期係北角分校的簡介會,今星期終於到太子分校了,由於花花要學游水,唯有我地要分開行,係排隊其間我見到多多一齊上堂的媽媽呢!大家一齊坐一齊討論下明慧的好及壞的地方.

其實花媽都參加左唔同我媽媽whatsapp谷,好多媽媽聽完簡介會都覺得明慧唔錯,的確,佢K1開始上次學日文,小朋友可以在幼稚園後已認試日本的音,我都好欣賞呢樣野.校舍兩層又大又靚,老師就當日睇似乎都有愛心呢!佢仲有一D課程唔係所有學校有,例如教小朋友睇立體圖形由幾多個正方形組成及教小朋友發"sit"自己的情緒等等我都覺得唔錯.一開始的片段,小朋友能自己放書包入櫃又能放自己的用品入書包,令我同多多媽媽都好喜歡.

可惜,當校長講野時,我就有另一個感覺了.當佢話如果學校收左你而你又比左票留位,但第二日另一間心儀學校收左你喎,如果你想問學校攞返留位費就當然唔得啦!OK,作為一個家長,我好明白架,但都唔好由校長口中講出嚟呀.我真係覺得好市儈呀!而好似除左英文課外,其他課堂都以中文為主咁...似乎真係唔係我太想要的東西!片中見到的K3小朋友的英文都好港式呢~~~似乎佢的語言唔係太好咁.

沒有留言:

張貼留言