2015年10月18日 星期日

O8小朋友聚會

五大七小
又一居playroom
估唔到當日一齊去玩的少女們,今日都已為人母!最估唔到當年的酒精人Tammy今天滴酒不沾,因為要餵母乳。媽媽們真係太偉大了。

雖然大家冇話特別回顧O8事件,但大家的話題依然不斷。大家一直傾仔女經及講下大家近況,真係好懷念大家一齊飛的日子啊!希望第時大家可以一齊飛去美國一齊探Tammy啦!

只有FTM最明白FTM,現在我已是PTM了。不能陪同花花上playgroup雖然有一點唔開心,但諗深一層我可以賺錢比花花上更好的學校不是更好嗎?

Tammy同我講果次佢去銀行叫老公睇住兩個女,佢覺得離開屋企果短短時間好似vacation咁\(^?^)/  真係咁誇張??? 但我想講,即使我返左工但自己放工後還是要煮飯洗碗。╯﹏╰  根本冇休息過。


沒有留言:

張貼留言