2015年10月12日 星期一

Noble Place

花花樣樣都似花爸,就連敏感都同花爸一樣
一轉天氣,眼都腫埋>_<
今天花媽終於有時間同花花返新playgroup了。想不到10月5日第一次上,到依家先上左一星期但仲有兩日因為病而冇返,但花花竟然會識做老師比的指令。可能真係大家同學仔有影響啦,首先去到,花花就好似世界小姐咁同每個小朋友say hi,當然唔少得同老師say hi啦!!!

再而老師叫小朋友出去拎自己的相片再放入箱入面,估唔到平日只係我面前行最多四步的花花,竟然可以自己行出去拎自己張相再放入箱,再而同老師hi five然後返入黎。而依家花花懂得的指令除左hi five, clap hands 仲有 where is your head, where are your ears, kiss, byebye, hands up and hands down。花媽真心覺得唔錯....哈哈,我又戀女了!

真心一個小時的Noble Place,算是唔錯!老師都想教晒佢地有的,例如DEF的字及音(phonics)、ears eyes nose、食小食前要洗手及去gym room發展一下大肌肉。而$2800一星期有五堂一小時的,真的算抵啊!

沒有留言:

張貼留言