2015年10月31日 星期六

當花花遇上小花

好嗲人的小花啊
OMG...唐6出現了米奇啊~正正噚晚當花媽沖茶時見到,真係嚇死我呀!而花爸仲訓到成隻死豬咁呀~經花媽尖叫左幾下,花爸終於醒來了.花爸當然唔會幫我捉米奇啦~但當花爸去洗手間時米奇又出現了,花爸尖叫左一下再一個盤飛埋去,米奇立即吐血身亡.花爸掃走左米奇後,再同我講一個好消息.OMG....more than 1 mickey!!!!!

所以今日我立即去問鄰居杜先生杜太太借出可愛家貓小花,真係好有緣啊!!!!又是花...我家小狗叫綿花...女兒要花花...借來的貓咪叫小花.當花花叫到小花時,真係好開心,伸出兩隻手係咁叫小花走入佢懷抱.小花真係一個好嗲的可人兒.但可能怕生保啦,小花一直躲在梳化底啊,花花就爬係地下搵小花呢.呢個場面真係好搞笑呀~就因為小花呢個名字,今日花花不停"花花花花"咁叫...佢又學試一個新的音了.

沒有留言:

張貼留言