2015年10月4日 星期日

JMC Beauty 新店 swiss club 產品試業價低至65折

作為一個代理,唔親身試過,我絕對唔會隨便介紹比美女們。雖然blogger都大讚呢款面膜,但始終我都想用清楚先介紹比美女們。

噚日用完kiwi gel,等我連續用三日睇下膚質有冇好轉先。都係果句,淡淡的奇異果味,好清新,中間有有一D小顆粒可以洗面時當磨沙用。絕對冇用美肌,直接係使用前同使用後分享的版本。

本身我屬於油性皮膚,但好好彩面上冇太多的粒粒,主要係有一D色斑。呢款kiwi gel好啱我,洗完面後感覺好清爽,唔會好乾燥又唔會油淋淋咁。雖然第二次使用未能見到皮膚立即減退色斑,但明顯肌膚明亮左,冇之前咁暗啞。

一盒有10包,每包30ml。用唔晒可留待第二日再用。

市場價 $590
試業價 $390
(一包都只係$39仲可以用一次以上啊!超抵用)

沒有留言:

張貼留言