2015年10月24日 星期六

英藝PN面試

花花每逢星期六都會學游水,但大部份的面試都會係星期六,所以同游水撞時間係無辧法的。但咁啱今日英藝的interview在2pm,花花學完游水11:40am。咁我心諗“時間啱啱好,食埋飯訓一陣就出門口啦!”點知...原來返得屋企再同花花沖涼餵飯自己打扮下,同花爸分工合作搞掂花花,花爸搞掂自己,原來已經1:20pm。我地屋企其實好近英藝,只不過要搵位泊車又唔想遲到,我地寧願提早出門口。(結果花花冇訓午睡就去interview了)
花花,“omg!!點解我得一歲已經要面試?!”
去到英藝門口,先1:30pm,但已經有大約20多個人在等,當我同花爸泊好車再等一陣就可以入去。由於今天太陽伯伯高高照的關係,大家都熱到成頭汗(溫聲提醒大家下次有interview必要準備太陽傘及小風扇)。

入到去先係一位家長帶小朋友去享用一下佢的playground (由於花花未會行路,我地選擇同花花坐下等叫名),另一位家長則登記及會收到一份校刊。校刊內容大致係佢地的老師們及學生們的照片及一D課外活動圖片。在大家等候的同時,英藝準備二playgroup同小朋友玩,先忯一名外籍男老師同大家唱遊下同做下動作,不過花媽確實覺得男老師好hea,對小朋友的愛心似乎有點假,這都是花媽個人值覺。後再來一個國語老師,都係做下一D大的動作,但花媽只會覺得呢一箹列的動作有點唔應該係in PN小朋友可以做到的。

英藝interview撞到Pario的同學仔啊!黎先生你好
說時遲那時快,花花花要interview了。遇上一 一個年輕女老師。在interview過程中覺得呢個老師好有愛心,花妹有係咁耳望下其他進行面試的老師,感覺似乎冇乜愛心呢。

Interview有幾個班房,每個班房約有5-6張枱用來interview。首先老師見到花花就會同花花say hello但花花冇反應,因為第一次見面花花比較cool但轉身見到有別的小朋友就say hi。(⊙o⊙) 

桌面上有三個玩具,不是每張枱都一樣但必定有jisaw puzzle。花花的枱上有jisaw puzzle、豬仔錢箱及“除”仔玩具。花花一見到豬仔錢箱就愛不惜手了,不停入錢└(^o^)┘  後來老師比jisaw puzzle花花,花花同佢平日表現一樣,拎晒出嚟但放唔啱位。而“除”仔玩具花花就不停枱高個玩具,老師都忍唔信問我人平時係咪咁大力。囧 只不過係花花唔識玩個玩具咋 ~_~ 後來老師問左我幾條問題“小朋友主要邊個湊” “平日同BB去邊到玩定返playgroup” “會選國際班定本地班、上午還是下午” “屋企主要講咩語言” 等等 最後老師送上一雙小熊。哈哈…花花笑了,仲立即攞。之後我同花花講要share返比老師,結果來來回回比來比去左兩三次。走後花花仲比左good bye kiss 同byebye老師。

結括我覺得in得唔錯,最少我同花花都唔覺有壓力啊!

沒有留言:

張貼留言