2016年5月2日 星期一

美國產檢

今日終於到我要產檢了,好耐冇見草草了。但草草依舊每日係我肚肚入面成長。第一次到美國的醫院,我就係在呢間醫院生了。

忘了同大家分享呢次來美國除左同花花玩之外,另一個目的就係來生草草了。其實呢年決定都係新年後暴動之後有感而發。我同朋友間閒談佢地話要生真係唔好係香港生,我同花爸討論過後就決定赴美產草草。所以由決定到真係過去用左兩個月時間,而今日終於見醫生,而且醫生話7月18日前一定生了。看來草草只能在花媽肚逗留39週左右了。
Standford Shopping Centre
醫院在Redwood City,所以產檢完我地便到Standford Shopping Centre行下街。冇來十年,真係變化好大,唔係見到指示牌我都唔知已到standford了。

讀唔到standford都來感受下文化氣息先`(*∩_∩*)′

沒有留言:

張貼留言