2016年5月15日 星期日

O8舊同事

花花好鐘意Terra
Tammy係我以前O8的舊同事,難得佢嫁來美國仲要揸車來我住呢邊只需1小時,所以今日佢特地來搵我同花花。真係好開心!果種他鄉遇故知的感覺真係好特別,真係要好好珍惜朋友。

我地食完點心(花媽到美國後第一次食點心,算不錯了),再到San Mateo Downtown的公園行下,雖然冇千秋滑梯等,但有個日式公園。環境舒服,帶小朋友散步真係唔錯,但小朋友當然鐘意跑跑跳跳,所以我地就同小朋友們去我地平日去開的公園玩。
仲要跳晒舞
花花似乎好鐘意Terra,又要拖住佢行又要同佢跳舞同玩。看來花花真係好適合美國生活,除左平日夜訓外, 對於美國日日去公園,出去行下玩下食野等都好習慣。花爸仲話花花肥左高左黑左仲...醜左(>﹏<)
點解Tammy已經係兩個女女的媽咪,
仲可以同童顏仲有時間化妝?????

沒有留言:

張貼留言