2016年5月8日 星期日

Venice Beach

午餐甜品,真係幾好食喎!
Waffle午餐,牛肉最好食。
唔知香港有冇呢?!

只留一個full day在LA的我地,又要返SF了。遙遠的7小時車程(未計塞車),最難搞都係小朋友的兩餐。花花因為唔肯食早餐,午餐我地食waffle而佢只係食少少,再去沙灘玩左個幾鐘,花花跟住就要捱餓了。成8點左右狂喊(>﹏<) 應該太餓了,我地即時買左包包同兩條芝士同奶奶,佢先可以再訓反。我地差唔多成11點幾先可以晚餐啊,而兩個小朋友都同我地一樣,兩個第一次乖乖坐下食dinner,小朋友真係要餓下先得\^o^/
估唔到花花咁鐘意玩浪
一歲前同花花去沖繩之旅,去到沙灘一掂到沙勁喊勁驚,今次本來驚架,但又肯行喎,同佢玩下沙就適應左了!仲要行到海邊係咁等浪沖佢對腳,仲要比風吹到打晒冷震都唔肯走。
呢兩婆孫玩到褲都濕晒
花婆太有愛心了,小朋友多幾個都得!
沙灘慢步


沒有留言:

張貼留言