2016年5月7日 星期六

LA迪士尼

回想花媽細細個(小學時期)去過LA的迪士尼,今次重回舊地,好陌生啊!果然生完小朋友就蒙三年,我今次陀住草草,再蒙三年//(ㄒoㄒ)// 
指定動作。今年仲要60週年啊!
以為花花大個女唔大公仔啦,點知仲係怕。其實花花已經日日在迪士尼公仔的世界喇喎!唔知佢幾時唔再怕呢?!
PULTO
MICKEY
GROFFY
去到迪士尼,花媽唔可以玩刺激的機動遊戲,只可以陪花花坃D兒童遊戲。花花排隊同等開始機動遊戲都表現唔耐煩架。但機動遊戲一開,佢就笑到咔咔聲。小朋友的快樂真的來得簡單容易呢!
其實花媽都係第一次玩旋轉木馬咋!
花花超級開心,
希望下次可以同花爸草草一齊來。
小飛像
米奇車車
花花零電量
花花睇花車巡遊真係好開心,而且佢在遠處見到Minnie即時尖叫同叫左minnie,(⊙o⊙) 花花原來咁鐘意minnie我都唔知。反正都咁夜,我地等埋放煙花先走,但花花唔太like 放煙花架。反而去到有一part播let it go同落假飄雪時,花花勁開心同勁笑。
花車巡遊
真係陀住29週爾帶一個trouble 1.5去迪士尼,我發現對腳同條腰都唔屬於自己咁。好彩花婆一齊去咋,如果唔係我暈左了╯﹏╰

沒有留言:

張貼留言