2016年5月26日 星期四

五感發展-嗅覺

所謂五感即-視覺,嗅覺,聽覺,觸覺及味覺(於教材上我會以說話來作準,因味覺教材一般都冇的)。花媽雖然沒有上過兒童教學的課程,但呢D都係我的迪士尼美語世界consultant教我及自己上網搜查資料出來的。

好耐之前見到consultant的囡囡去到呢一頁,佢的囡囡真係聞架喎。而今日終於到花花來到迪士尼的story and book第六本書。呢本書好得意,有一頁有玫瑰花,青草及樹的氣味,好多教材都會著重視覺,觸覺及聽覺,好少會涉及嗅覺。估唔到迪士尼美語世界連嗅覺都顧及到。自從去到呢一頁之後,傻傻的花花每一頁書都聞~@^_^@~ 真係小朋友先會咁可愛呢!
真係好少見到有書係有氣味呢!
相對oxford path,我暫時只能係教材內搵到視覺,聽覺,觸覺及味覺(講野)呢四種感官。嗅覺真係暫時未搵到呢!雖然書本上的氣味未能及真正大自然的氣味,但要是父母都好忙冇時間帶小朋友親親大自然,迪士尼呢一頁書都可以幫得上忙,起碼可以刺激一下小朋友的嗅覺呢。
同花花講“smell the book”,佢真係識聞架!
其實花花用左迪士尼美語世界其實只係3個半月,但花媽覺得花花進步左神速呢!花花能自己用點讀筆自學,咭上的動物都識分,生果又識分,真心覺得每日只抽15分鐘同小朋友玩,定時播歌播DVD的話,小朋友真係可以學都好多野。看著花花每天的進步,花媽真係好感恩買左迪士尼美語世界。雖然花花都有oxford path,但真心覺得迪士尼真係有系統同易用好多呢!

真心推介,攞個試用裝比小朋友試下就知好架喇!
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言