2016年5月18日 星期三

Playgroup - Gymboree

花花玩得好開心啊 
來到美國,花花媽其中一個任務就係同花花出多D街,上playgroup識下朋友仔。好可惜,美國的學習風氣同香港分別好大,美國主張5歲先正式入學,其他pre-school一般都只係3歲後開始。所以18個月的花花根本搵唔到pre-school.我地唯有參加playgroup gymboree啦!

爬爬爬
其實Gymboree同香港baby gym或little gym好似,都係主要比小朋友唱下歌仔玩下爬下咁。但Gymboree大約兩星期就換一次setting,保持小朋友新鮮感。
每次不同的setting
其實我在美國gymboree poster 睇到香港都有,上網check一下,又真係有架喎。但唔知同美國的上課一樣嗎?但如果就咁睇真係同美國有少許差別,起碼冇相中的唔同setting及教師應該都係華人。但一樣的是都有Gymbo.
花花真係好enjoy係Gymboree玩!

沒有留言:

張貼留言