2016年12月16日 星期五

第一次海洋公園

我地的巨型二人車出場,好好用
今日花爸放假,難得噚日學校表演完,就逃學一日啦!一齊同婆婆去海洋公園一日遊,有得玩,花花當然開心啦!一去到就同花花玩 merry-go-round,就係咁學識左merry-go-round `(*∩_∩*)′  今日唔係假期,相對地內地同胞都比較少,所以都叫做玩得開心的。
Ferris wheels上的花花。唔怕高啊!
其實一直以來,花爸花媽都不斷諗到底買迪士尼定海洋公園年票好呢。但去完海洋公園後,我地還是覺得海洋公園比較好。因為除左玩之外,仲可以比花花認識不同海洋生物,仲有熊貓及猴子呢!相比只有迪士尼的公仔及機動遊戲,我地會比較 prefer 多一點教學的。
花花背後的蜘蛛蟹
之後我地再坐 cable car到對面,玩左一陣解食左lunch。估唔到...一向未中過大獎的花媽,竟然中左隻大公仔比花花Y(^_^)Y 隻公仔仲大隻過草草呢。再後來睇左水簇館及海涿劇場,時間真係過得好快,我地返過對正都4點了。睇多過水簇館同熊貓館就要回家了。連兒童皇國都未去,所以我地決定憑即日票去加錢買年票。買左340日左右可以入去果隻,加大約600多元,所以只要去多3次便有賺了♡^_^♡
花花草草合照


沒有留言:

張貼留言