2016年12月4日 星期日

樂基(九龍塘) K1 interview

Interview前有好多小遊戲比小朋友玩,學校真的好細心啊!
聞說陳倩洋的大仔剚讀HKPS及今日有人見佢帶細仔來in N班。嗯...聽說HKPS學術上好谷架,唔知真定假呢。但因為學校有N班,同時可直升上K1,本身K1位都唔多,所以收的只係十幾二十個學生,什至可能冇添...所以花媽都係唔抱大信心,見識見識吧。

首先,學校比小朋友在戶外玩。有用pasta入樽,玩水及玩沙等。跟住聽到老師叫自己號時便去排隊面試。

小朋友同家長一同到課室,跟排序坐。小朋友坐前,大人坐後。首先,英文老師問一條標準問題,家長平日同小朋友空餘時間玩咩。花媽在谷中有問過是否所有家長都要回答,有人話所有人都有答,有人話只有一對父母冇答,而花媽組則只有兩個家庭作答,花媽由於見到冇人有反應,所以先行作答啦!

然後同小朋友唱歌,小朋友跟住做動作。再坐下,叫小友在椅子下取出籃,入面有不同交通工具,小朋友跟老師指領取出同老師手上的交通工具。然後再唱good bye song .

當中一個英文老師坐中間唱歌做指領,另有三個老師評分。

沒有留言:

張貼留言