2016年12月13日 星期二

開心share

今日我的美語世界 consultant同我講我的朋友幫佢買左全set
其實呢個朋友唔算熟,但我知佢有左後想入美語世界group時就有問過佢係咪想買美語世界, 當時佢好決絕咁同我講佢唔想買,只想買oxford.由於大家唔算太熟嘅朋友,既然佢話決定買oxford我都唔再加把咀。
當日朋友話要買oxford時,已經好想提醒佢。
後來最近佢問我攞用迪士尼美語世界同oxford path意見時,我照直將我的想法話佢知。佢同我講好擔心accent問題。其實我真係想講,我曾經都擔心過口音問題,但oxford 的顧問同我講唔好用點讀筆住(花花由0歲開始用),自己講故事比小朋友知。其實如果係咁即係我accent 係乜,小朋友accent係乜(>﹏<)
Oxford的書唔係唔好,我只係覺得適合大少少的小朋友啫!
其實我朋友話佢冇買全set oxford,因為覺得冇乜用。如果你問我有冇用,我只會話用係有的,我依家間唔中都會同草草睇下,但單純只係想培養佢睇書,但音樂同字咭我都會用迪士尼為主。因為晚上我都會同花花睇迪士尼的主課程,一搬我都會抱住兩個小babies一齊閱讀♡(^ε^ )♡ 又可以增加親子時間。
如果係好,其實點解買完仲要比較?
相信有唔少人都因為買完oxford得唔到預期效果而覺得後悔。有能力的,當然買晒兩套都冇問題。但如果家庭負擔唔到,買錯左就狠錯難返了。其實oxford path真係好需要家長投入時間同小朋友閱讀。試問在香港呢個連覺都唔夠訓的城市,又邊有咁多家長唔洗返工可以日日同小朋友玩教材呢?交托比姐姐的話,姐姐又會唔會好似家長咁有心機同小朋友玩呢??

其實我已經一早暗示過比朋友叫佢唔好買oxford,可惜oxford path 員工真係太厲害了!依家朋友都覺得oxford path到佢小朋友快1 歲都冇乜成果後決定再買迪士尼。同時佢都冇咁多時間可以同小朋友一齊用呢套教材。呢個真係一個好好的例子,再一次證明家長買左oxford path係會後悔的。我一直都同朋友講迪士尼而好少提oxford path,因為唔想朋友買左oxford後悔,小朋友童年只有一次,用錯教材某程度上係害左自己的小朋友。既然要選擇,我當然會提議各位購買迪士尼美語世界。

想了解更多迪士尼美語世界,記得拎套試用裝睇下啦,入面的歌同DVD小朋友都好鐘意聽同睇架!
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言