2016年12月24日 星期六

美語世界聖誕Party

載歌載舞的xmas party
早前花媽見到有聖誕party報名,當然會錯過呢個機會啦!由於花花十分細膽,好怕見到聖誕老人,所以一直話要同聖誕老人合照,由1歲拖到現在2歲都未實行。
有不少攤位比小朋友玩
其實成個活動安排都非常有心思,去到登記後,會比一張紙我地去玩遊戲,分別有做雪鹿或雪人的親子勞作、為聖誕老人著衫同帽的活動、剪影配對、upload相到美語世界facebook及同聖誕老人影相。完成所以活動後便可以得到一份禮物同一張聖誕兒歌的CD。除左以上活動外,仲有扭氣球姐姐扭氣球比小朋友啊。
員工都好有愛心陪小朋友玩啊!
在活動尾聲仲有來自英國Ammi姐姐同Elvis載歌載舞。當中用的歌都有效地運用反美語世界內的兒歌,以我觀察,大部的小朋友都睇得好投入。仲有唔少小朋友跟住跳跳舞或者拍手呢!!!真係學我 education consultant所言,美語世界的活動係可以比小朋友show off,仲可以建立小朋友的自信呢!
謝謝氣球姐姐的小烏龜
返到屋企,見到禮品包仲有一售迪士尼DVD,Dr. kong鞋油,濕紙巾...等等。其實來活動真係志在參與,冇諗過有禮物收 。其實幾百蚊,有遊戲玩,有禮物收,有得同聖誕老人影相(我望過又一城同聖誕老人合照要80蚊連相架),最重要可以比小朋友接觸更多英文同廻立自信心,呢個先係無價。
由於花花太怕聖誕老人,只可以同背景影相X﹏X 
雖然聖誕party冇得試玩,但留個資料都可以以試玩及參加美語世界的playgroup一次架!!!仲可以D登記及攞份識用裝玩下。

想了解更多美語世界嗎?不防拎個試用裝來睇下啦
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言