2016年12月26日 星期一

愉景新城

花花最愛的氹氹轉
唔同朋友仔去愉景新城,真係唔知有咁多適合小朋友玩的設施。例如鯨魚花園,付費的車轚及各類充氣城堡等。
免費限時的室外遊樂場(鯨魚花園)
先講講鯨魚花園先,是免費開放,但一定要先取飛再等到夠時間先可以進入。所以花媽建議家長一定要先取飛再去行街,但當然唔好係唔係都攞左先啦!因為有其化想玩的小朋友會因為冇飛冇得玩架。但花媽有疑問架...點解免費都要咁小家唔長期開放比小朋友玩呢?! 同時,中間一條大鯨魚真係要小心比年齡較細的小朋友玩,因為好多大少少的小朋友唔會禮讓排隊等等,我真係見到有大少少的小朋友批㬹細少少的小朋友,而且上去滑梯的通道好細,花花都比其化小朋友踩到手啊。為免自己小朋友受傷,盡量唔好玩鯨魚,就算玩都睇緊D!
排隊玩 bouncer
收費的設施則有4-5個大型充氣城堡,有一個大到有成兩個舖位咁長。200蚊有20張飛加送3張飛,小朋友玩得開心,而且有工作人員協助小朋友,所以小朋友都能安全咁玩。每個充氣堡壘約要3-5張飛,能玩5分鐘。
餵奶房的草草(冇人等房時影架)
不能不讚的係愉景新城出左名的育嬰房,但假日人數真係太多,我餵草草都等左多過10分鐘先入到去。不過設施及環都都非常乾淨企理!打點的嬸嬸都好有禮貌。

沒有留言:

張貼留言