2016年12月25日 星期日

O8聖誕 Gathering

食蛋糕,當然勁開心啦!
都唔記得有冇同大家講N年前的花媽曾是一名空中服務員,先在Oasis Hong Kong Airlines(已結業)服務兩年及Korean Air服務了一年。在O8(Oasis HK Airlines)工作時,最令我感恩係認識了當時intake 2的朋友。現在intake 2仍在飛行的人,以我所知應該只有3-4人(當時全班20人),說實話,有了家庭後,如要我離開子女唔見面多於一星期的話實在太難受了,所以花媽都唔再打算飛了,而且年紀大了,根本冇乜人會請了。
當然不能少的花媽閱讀時間(花花絕對唔專心X﹏X )
講講今日先,朋友搬左去荃灣,house warming 順便慶祝聖誕同Jasper的生日,當然小朋友最開心又係玩玩玩同收禮物。一間屋,要係有一個識行的小朋友,一定會變得好亂,更何況今日有4個會行的小朋友???藍球,車車,不同散件玩具,一地都係,但我真係好開心,因為小朋友快樂就已經可帶比我無盡的歡樂了。
So far我地intake 2都係一仔一女,bel...等你生個妹妹
玩完再到束下公園放一放電,花花好快都訓著了。晚上我地仲同花爸的朋友到花田燒烤,花田在天水圍附近,真心覺得食物唔錯,而且仲有付費的大型氣墊床比小朋友玩,花媽都好推介,而且太細小朋友可由一名大人免費陪同,十分抵玩呢!
有蛋糕食,順便慶祝Jasper生日!!!

沒有留言:

張貼留言