2016年2月19日 星期五

BB展攻略

陀住花花時,每想到去BB展就係攞禮品,每每唔食早餐行到5-6點都覺得冇品題。但今胎反而冇乜野想攞,因為草草可以用花花二手野。雖然我同花爸都冇準備,但都有一D戰利品呢(我地只買一本coupon book)
我地主攻大奶粉商同唔洗排的細舖,
石能我用左2小時左右排隊啦!但人大多,
後來連唔洗排的pampers,卡塔xx奶粉都要排了。
建議大家想要雪印背包就一早去拎籌聽講座。
每場10-11人,花爸10點幾排到4:45pm籌(只限懷孕媽媽啊!)
雪印牛油芝士個counter,只要like 佢facebook就可以玩扭蛋一次。我地扭左一個食物盒同10蚊coupon 貼紙。

惠氏送8粒澡油丸(only懷孕媽媽)及學習杯,仲有即場由醫生進行產檢及產檢後送媽媽奶粉(花媽冇排了)

美贊臣個贈品係換片墊,凡士林及濕紙巾。

其他好多我都忘了。但大會設有換片區,排隊換片可拿中碼4片pampers或大碼一片pampers,無限排,我見有爸爸攞住一大袋中碼試用裝(⊙o⊙)

其實去得我同花爸主要買野。
花花平日食開的鈣片,買兩樽半價仲要送個橙味比花花試。
219有三樽。平時賣219一樽架!
Biolane沖涼液會埸價好似38一支。
Mustela 就40蚊一支送支細試用裝。
及舊包裝肚紋膏半價一支,共買兩支。
重點幫草草買左打針plan
當然少不了到迪士尼為花花的教育顧問加油啦!!!花花去到迪士尼counter不停玩佢的玩具。簡直愛不惜手♡(^ε^ )♡
攞咩玩好呢??
媽咪,我個箱幾時到呀??
疊壘杯最好玩!仲要自己坐地下玩。
花花心諗“froggy,乜你大隻左咁多嘅,你平日好細架喎!”
下午4點左右迪士尼美語世界想搵個位都坐都冇(⊙o⊙) 
同時間的oxford path顯得有少少冷清(>﹏<)
花爸就同花媽食完lunch自行過海再揸車返來接我地。花媽排到4:45雪印講座,為左星星背包,聽埋就同花花走了。其實對懷孕媽媽幾好架,因為有一位教食母乳的陪月姨姨教大家餵母乳。原來真係有唔少人餵母乳唔成功架。有人只餵兩日因為太痛就放棄了,有人餵兩個月,陪月姨姨話佢好有經驗了~^o^~ 花媽餵左1年3個月啊。要不是生蛇都唔放棄。下次出篇post講下母乳先。
花花見到假BB係咁不停玩。
希望花花唔好咁放草草落地。
要溫柔D啊!

沒有留言:

張貼留言