2016年2月2日 星期二

到步第一天(下)

一離開酒店,花媽就要到酒店斜對面食雪糕了。
心齋橋的古力果標誌係必影的!
下午我地出發酒店附近周圍行下。由頭到尾都係食食食。花媽肚肚未有一刻餓的感覺,我地在心齋橋食左章魚小丸子、蟹腳、蟹蓋湯及餃子。後來花爸又帶路痴的花媽到道頓堀及黑門市場。其實都差唔多晚飯時間,但花爸花媽比黑門市場的新鮮海膽同神戶牛所吸引。
又平又好食
 行行下又發現有間串燒食全豬宴。連豬歡喜都有得食(⊙o⊙) ,當然我同花爸都冇叫啦,我地未至於咁重口味,哈哈。
有豬肝、五花腩、豬大腸、豬天梯等。每樣都有唔同口感,值得一試。
食飽飽的花爸花媽準備返酒店時,花爸話玩一陣彈珠機,花爸好叻咁win左1000yen同少少食物。最後,返到酒店就係我地立即去浴場浸浴,及享用左酒店所提供的拉麵一碗。依家花媽都要休息了。
酒店免費拉麵




沒有留言:

張貼留言