2016年2月25日 星期四

草草性別

大家看到草草是男是女嗎??
今日係花花17個月大又係見草草的日子。今日係星期四,又要返尖咀St Andrews又要返Noble Place。但見盧醫生時又撞左St Andrews時間,我唯有上堂途中離開去睇醫生啦!花爸則同花花上完St Andrews嚟搵我。

仲記得當年陀花花,花爸黽係陪我產檢一次,而今次相信亦係花爸陪我見肚入面草草唯一一次。因為今日醫生會講草草性別。花爸聽到草草性別即時眉開眼笑,而我都好開心比我地花草家有一個“好”字。

其實我一直都好擔心草草會同姐姐一樣出世會甩胶,又好擔心我食咁多藥會令草草身體唔好,而且我懷孕初期(接近三個月)生蛇,可能會令BB盲或者耳聾。但盧醫生大派安心丸比我,佢話我相對後期生蛇及德國麻疹,早期生蛇相對風險較低。我希望草草能夠在我肚肚留耐一D,始終我的肚肚對花花來講是五星級的家,留足41週仲要催生啊!!!

3月4日我地就留見下草草的3D真面目,唔知似花爸定花媽呢???

順帶一提, 在診所填媽媽會申請表都有機會有野送架。我上胎去荃灣路德圍睇,填晒送左4罐奶粉又BB袋等等,今次盧醫生到收到美贊臣的衫仔,紗巾同袋。大家記得要填表入媽媽會啊!!
媽媽會贈品

沒有留言:

張貼留言