2016年2月22日 星期一

Maryknoll Open Day & 澳門兩日一夜

早前新濠打比花爸話送房,本身我地都唔太大意慾去澳門,因為來回船飛3個人(花花都要比成人價錢了)都差唔多成千蚊,而且澳門坐車又煩,但我地又好想同花花坐下新濠影滙的8字形摩天輪,所以佢話送貨比花爸,我都叫花爸先攞房。

噚日Maryknoll Open day,所以我同花爸去澳門前都去左Maryknoll走一趟。由於我地10點半左右到,唔算多人(我地下午揸車經過就見到好多人了X﹏X )。去到呢間古式建築的學校,真係又大又靚,設備齊全,舊得嚟又乾淨整齊。見到佢地中小學用的書桌校服及舊款校服。仲有想當年的學校學生照片及 video 等等。最想唔到我見到其中一個學生的筆記係教 breakfast table setting同用餐具的次序,雖然我唔知佢地依家仲有冇教,但我好肯定唔係好多學校會教table manner,好貴族feel啊!
又大又宏偉的campus
花爸拖住花花行,不經不覺,
花花好似個小童了。
真心希望花花能夠入到Maryknoll
參參觀完Maryknoll,我地就踏上去澳門的路程了。去到澳門已經成3點可以直接check in,由於舟車勞頓,花媽決定係房休息,花爸及花婆則去左賭錢~_~ 花媽同花花只係在房玩下迪士尼書同睇下電視,晚上就出去官也街晚飯。
官也街巧遇玫瑰花燈
竟然唔洗去天馬公園都見到玫瑰花燈
其實如果只為左玩8字摩天輪,真係唔好住新濠影滙,因為去官也街相比威尼斯仁或新濠天地等都真係比較遠。而且冇車去威尼斯人或金沙城中心,最近都只可新濠天地。講返我地的8 字摩天輪先,成人票100,12歲以下小童80,澳門則85。如有新濠咭則成人票90,大家就得申請了。
摩天輪入面仲有新年福字
景唔算靚,但有落地玻璃睇景,
仲有少少位係玻璃底以便比人影相。
咁高花花都未識驚∩__∩y 
花花平日好鐘意玩眼鏡,好!比個你帶下先。
去完摩天輪,我地再戰官也街食翅。食飽就坐船返香港了。

沒有留言:

張貼留言