2016年2月11日 星期四

忽然發燒

今日一早起身花花個身已經好熱,我同花爸不容有失,立即度下花花體溫。原來發緊高燒38.3度(>﹏<) 花媽立即比退熱貼同比花花飲好多水。點知再度已經38.5度。好...我立即係雪櫃攞出退燒水比花花食。第一次食都退返38度但第二次食就冇退燒。我同花爸立即帶花花睇法國門診。去到法國花花已經39度。(⊙o⊙) 我暈了...擔心到我幾乎想喊。
花花今日差唔多全日訓。我連續播左迪士尼spoken version 3次!
去到醫院已經呆呆滯滯
等睇醫生中
雖然法國人多,但有好多人等唔切走左,所以花花都只係等左個零兩個鐘就有得睇了,相對年廿九的4小時仲要冇兒科,已經好好多了!

醫生話花花有少許咳同鼻水,應該感冒了。由於太高燒,醫生叫花去塞藥,仲開左D消炎退燒止鼻水等藥比花花。花花食完藥依然吽吽地,成日訓。聽到佢的呼吸聲內有啖聲仲要用口呼吸已經好心痛了。希望明天冇事啦!

沒有留言:

張貼留言