2016年2月2日 星期二

第一天到步(上)

自花花出世後,我地兩個第二次拍拖出走♡
花爸花媽去旅行一直都係走經濟型,所以飛機住宿等都是走超經濟路線。我地坐jetstar二人來回機票千幾,住4晚酒店31xx。酒店方間細但勝在位於美國村心齋橋附近,一落去即買到想要的野。由於我地坐的航班晚上接近9點先開出,到達大阪已經係日本時間1:30am了。花爸冇book酒店,原本打算入住KIX lounge,但去到房間已full,我地謂有做機場客數小時,到早上6點有房就入住,花媽仲沖左個涼,成個人舒服晒。入住KIX lounge 記得申請KIX card(一本passport申請一張啊),入住KIX lounge有半價。
我地大約10點離開機,無人的列車上。
 坐地終站大約45分鐘。大約行10分鐘先到達酒店 Dormy Inn。花爸都係臨出發日早上先訂Dormy Inn,仲要只係700幾蚊一晚,又有溫泉浸。好期待啊!♡^_^♡
行去酒時還上金龍接麵,屋係到食架!
花爸花媽即時share一碗。
只要600yen,又平又好食!
 由於未能check in,我地唯有心齋橋行下啦!
花爸話一定要食香港排晒隊的cheese tart!
第一次食“四季五感”感覺好新鮮,一飲四食啊!

我吃的是魚生飲

花爸吃鰻魚飯

第一食,直接品賞。第二食加soy sauce。
第三食加入茶粉,第四食加上湯。
由於今日在機場訓得唔好。1點幾我同花爸就回酒店休息了。

沒有留言:

張貼留言