2016年2月4日 星期四

京都遊

今朝一早花爸花媽就趕住出門口,因為我地將要到京都睇廟,我地8點左右起身,坐車去到大約已經10點多了。我地第一時間買左張1day bus pass。而第一站當然係清水寺啦!
花媽竟然在清水寺見到龍貓店♡^_^♡
仲有魔女宅急便內的黑貓啊!我其實好鐘意宮崎駿的動畫啊!!!
清水寺高處遠望京都
在清水寺果到有好多可以提供租借和服的地方,雖然花媽冇租借和服,但我當見到有小朋友穿上和服,我就立即幻想花花大少少著起和服的樣♡_♡ 我又戀女了。

伏見稻荷大社
真心行到好攰,仲要好多樓梯同斜路。對我呢個大肚婆嚟講真係好有難度。神社附近都有好多小食庭,大家一定要試下。
嶯都依勢丹的閃燈樓梯
由於大阪hysteric mini太大,去到京都呢間,
花媽竟然買唔落手!(⊙o⊙) 
由於太累的關係,花媽頂唔順就要坐JR返大阪了。但竟然行返酒店時竟然比我地發現左當日係東京食的牛扒。即使花媽飽飽都要入去食番個扒先Y(^_^)Y
真係要一試的牛扒啊!

沒有留言:

張貼留言