2016年9月28日 星期三

當minnie pen回歸

Minnie pen回歸了,花花塲開心
早前在迪士尼美語世界website訂左藍色系列的書更換,所以今日返完playgroup就同花花去旺角換書,雖然書係有點重,但係勝在位置在旺角夠方便。Minnie pen 終於維修好了,花花急不及待要玩待聽歌。其實一早維修好了,但花媽實在太忙了,一直拖一直拖,等書本都到時一齊拎。沒有minnie pen 呢段時間,花花就少丄點讀迪尼書書,反而變左睇其他書及迪士尼的sing along 及主set書。
花花依家會開口答問題了
迪士尼美語世界都好體貼,每月有兩次換書的 quota 及每每次可閒10樣物品,即使書, poster或咭都可以換呢。好啱好鐘意撕野的小朋友%>_<%  。 我記得 education consultant同我講過連CDs及DVDs 都可以換呢。

上次去朋友仔仔百日宴,花爸朋友的仔仔都買左迪士尼美語世界呢!真係好開心花爸朋友選擇了美語世界,當然花媽都有問下佢朋友點解選擇美語世界啦。佢就話首先係親戚都有用,親戚謝用左覺得好有用;同時,佢都覺得仔仔用完美語世界識多左好多字。其實當花媽陀住草草去另一個朋友百日宴時都同佢講過。當時佢地都覺得好貴,但依家就覺得物有所值。花爸朋友唔想比仔仔咁早開始睇DVDs,所以一直都冇比仔仔睇DVDs。睇電視呢樣野係家長選擇,而且迪士尼所有教材都係有關連的,即使唔睇電視,小朋友同樣可以用到同應用出來。除左睇書,仲有每兩個月的月刊,入面仲有magazine可以同小朋友睇,保持小朋友對美語世界的新鮮感。又有美語電話仲可以參加只係$50的story telling,真係唔止一套教材咁簡單。

想了解美語世界多一點嗎?攞套試下啦
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言