2016年9月24日 星期六

York面試

York呢學校真係好細心,要不是佢地再三sms提醒我今日interview,我唔會在簡介會的信中發現今日原來面試X﹏X 由於花媽冇去簡介會,所以冇聽講證,但原來可以補去的。

重點來了,首先會叫家長同小朋友到一間課室內收面試信及派號碼。老師會以廣東話,國語及英文三種語言介紹流程,果然國際化啊(⊙o⊙)  然後安誓小朋友及家長到禮堂內熱身。其實York真的好細心,知道小朋友對陌生環境比較怕,所以會先有一個warm up。有rabbit比小朋友摸,又玩下波仔唱下歌。好多小朋友在呢個氣紛下情緒都高漲了!

今次相對in PN時快,因為咁啱花花的號碼比較前,老師好快叫到名。interview由一名外籍老師interview,另一位本地老師則同家長傾下計。傾計內容大致上都係邊個湊小朋友及點解選York。點答就記得熟讀網站理念,但當然唔好為考到而選一間同自己理念不一的幼稚園啦!

由於花花選國際班,老師全以英文對答。先比小朋友在4張咭中抽兩張。花花抽中的係圖案 jisaw puzzle。老師叫花花指出圓形,星形及問心形係咩色。另一題係問日常用品,例如問小朋友,我口渴了,可否給我杯及我要抹面,可否給我面巾呢。花媽仲聽到另一個小朋友抽到問transportation 的問題呢。

其實York都有模擬面試題目,不防到佢website同小朋友玩下啦!
http://www.practice.edu.hk/yorkkindergarten
笨笨的花花玩玩下火車自己下車了。冇得玩lu!
 York今次比家長們填一張資助紙,結果學費約每月7千
計埋面試玩左個幾兩個小時。
又有popcorn又有bouncer又有ballon.最開心係小朋友
40蚊點去一去模擬面試,又食又拎又玩。超抵!
考唔到都唔洗有壓力!

沒有留言:

張貼留言