2016年9月16日 星期五

Trouble 2

花花,請原諒花媽一時跳制
最近花花好鐘意將玩具書本全都拎出來而唔執反,當花媽叫花花clean up時,花花總會無視我或尖叫。而且最近返Pebbles時花花發脾氣發到唔食tea添。 Trouble 2小朋友因為唔識表達自己,往往會以發脾氣去防止家長迫自己做一d唔想做的事。而當中花媽比較討厭小朋友尖叫,所以花媽同花解釋到口臭唔好尖叫。當然解釋時花一定又謝ok又謝yes,而每次發脾氣都會繼續尖叫。很不幸,花媽噚日控制不住自己而跳制,花花,對不起。花媽應該要自我檢討,雖然花花現在唔明花媽講乜,但一次唔明講夠十次,十次抈唔講夠百次,總有一日會明白的。而且打駡都係冇用,要將小朋友爝成自己的朋友,從小孩角度想一下。例如有人迫你做自己唔鐘意的事,你會點?你做錯比人大聲責罵,你又會點?從今起,花媽決定不打不罵。生氣時焠入厠所冷靜一下,看一看自己生氣皂樣係幾可怕,咁應該可以令我冷靜下來 。
孫中山紀念公園
而且可能細佬出世了,父母都好似比細佬分走了。但相信我吧,花花草草都是花爸花媽的寶貝。花媽要對花花更細心更有耐性。

沒有留言:

張貼留言