2016年9月1日 星期四

Telephone English

之前報English telephone,報的時候已經見到草草個名,所以都幫花花草草各自選左三首歌,今日終於第一次收到比草草的美語電話。因為出左去食野,所以比較嘈同多雜音,但草草依然聽得好入神。而家姐花花因為去左美國4個月,所以冇聽4個月。開頭一返香港,花花聽第一個call時死都推開電話架。但第二個及第三個(video內為第三個電話)已經口水婆上身,不停同uncle同auntie傾外星語(⊙o⊙) 當然 uncle auntie都好有耐性同花花傾多兩句啦!小朋友對美語電話內的uncle 及auntie有互動真係好感動。
期待花花好似呢個姐姐英文咁叻
最近迪士尼美語世界有一個比用家share英語時光的一分鐘的片段!當然我地都有share呢個“一個會籍,二人享用”的video啦!跟住花媽就望一下其他媽媽分享的片段,無意間比我見到圖中的小朋友,用美語電話時有板有眼對答如流!真係希望花花使用4-5年後會咁叻呢!!!所以花花草草的英文要以呢個小朋友為目標呢!用迪士尼美語世界的小朋友英文真係可以好好,我真係highly recommend比打算買教材比小朋友的家長。

如想睇成段video可以到以下website.
http://worldfamily.com.hk/vdo_sharing/browse.php?age=4

想了解更多美語世界嗎?不防拎個試用裝來睇下啦
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言