2016年9月5日 星期一

Mother Garden Kitchen

急不及待的花花
早在美國時已經訂左呢款櫥房比花花了。其實一直都想訂mother garden士多啤梨櫥房架,但一考慮到細佬都要玩時,咁就訂左小熊款。雖然比我想像中細座,但手工真係精細又靚。 依家小朋友真係好幸福。
魚仔下面有少許瑕疵,但根本唔留意唔覺的
呢套櫥房我係經facebook購買,因為正好佢地喝個櫥房有少許瑕疵,所以由二千幾減到1960。雖然淘寶只係700幾蚊,但衡量過後再加上運費,不如買日本正貨吧。但花媽決定其他蛋糕小配件在淘寶買\(╯-╰)/ 因為正品真係有少許貴呢,三百幾得幾件玩具。大家都可以參考下呢個淘寶賣家啊!但大前題唔好比小朋友放入口。`∩__∩

http://m.intl.taobao.com/detail/detail.html?spm=0.0.0.0&id=530236726670

懶惰的花媽終於砌左迪尼書架了!
花花媽真係要再讚一下迪士尼的service呢。其實佢地星期六一早送書架來。因為書架代為hold起接近5個月,所以佢地怕會黃。再三打比我問我要唔要換藍色,而我地的白書架已經係最後一個了,花媽依然想keep住要白色,所以都要求要白色呢。好好彩又冇黃呢`(*∩_∩*)′  花媽一直在等花爸砌書架,但花爸太忙了,咁唯有花媽自己砌啦!本身以為要螺絲批,原來只係砌上去架咋。簡單易明,平時唔會砌家俬的花媽都識砌呢。但當然最好有人幫手啦!~@^_^@~

沒有留言:

張貼留言