2016年12月3日 星期六

學之園 2nd interview

花花有幸被邀請參加學之園的2nd in,其實入到2nd in已經好開心,因為證明了花花表現理想,所以老師想了解父母多一點。雖然學之園K1 收生唔多,能夠有2nd in已經好好了。

今次花媽花爸早左15分鐘到達,等左一陣到面見時間時,便由老師帶家長及小朋友到房間中玩,當然離位選玩具玩係花花特性,改不了不能坐定定性格😆。由於同group最早去到,所以係時段內第一個家庭進行面試。一心以為會同校長面見,原來同老師面見(在谷中得知其他人都係同校長面見的)。

首先老師問我地想用中定英面見,花媽選擇冇所謂,便由英文老師面見。另一中文老師則同花花玩。老師一共有兩
四個問題。
1. 點解選擇學之園?
2. 平時在家小朋友玩咩為主?
3. 2018年唔會再在紅磡,有冇問題?
4. 你選的係am廣東謝班,如沒有介意上普通話班嗎?
5. 仲有冇其他問題?

希望花媽同花爸答得唔錯,唔好影響花花啦!
*花花離位性格不改的。中文老師同佢玩時又走嚟同我地睇書😂太愛睇書了。

4 則留言: