2020年2月5日 星期三

Home Learning Material 在家學習 1

由於現時疫情緊張,花花草草已經係屋企放假都差唔多兩個星期,頭一個星期因為年初一二三,要周圍去拜年,都覺得可以應付到同埋時間都過得好快。但隨着日子不停咁樣過,返學嘅日子一而再、再而三咁有機會延遲,我相信有唔少家長都開始煩惱緊小朋友究竟喺屋企做乜嘢好呢?🧐所以花媽決定要做一個在家學習嘅系列俾大家,希望大家都會鍾意。由於時間緊迫嘅關係, 現時花媽主要用迪士尼美語世界的教材同大家玩,都我有多一點時間的時候,我會開始慢慢搜羅不同的教材和大家分享。希望幫到大家啦!😊

其實迪士尼美語世界最好嘅其中一個地方,就係有晒小朋友喺七歲前需要用嘅工具擺喺屋企,隨時都可以比小朋友用同玩👍🏻,所以花花草草根本就唔需要煩係屋企無聊冇嘢做。無論姐姐、婆婆、花媽定花爸都好。只要好簡單咁拎一啲所需嘅工具就可以同小朋友玩,甚至乎到花花依家差唔多六歲嘅時候,花花仲可以自己玩。✌🏻而我就係坐喺花花隔離,坐喺度陪佢同簡單知道佢就可以啦。

今次嘅遊戲好簡單,就係要花花聽住DVD裏面嘅內容,根據佢嘅指示而用塗反相同的顏色。😀Easy Job! 而更值得一讚的係入邊已經有晒要玩嘅習作內容同埋顏色筆俾小朋友。我地都唔洗特別再為小朋友準備顏色筆😁
花花真係好鐘意迪士尼美語世界呀☺️☺️

而DVD嘅部份,唔係就咁同小朋友講你幫我去做啲乜嘢,而係當中有問題問小朋友。好似佢會問小朋友點解Minnie要拎住把雨傘呢?佢會預留空間比小朋友答,所以草草當時答案就同佢講 “it’s 🌧 raining!”,然後DVD都會有另一個小朋友回答“because it’s 🌧 raining!”😉一個好簡單嘅遊戲,可以促進家長同小朋友之間嘅親子時間關係,更可以比你知佢地識左幾多同講到幾多!最重要就係訓練佢地的專注能力嘛🥰

如果呢段時間大家都想搵下方法同小朋友互動同玩,不防click以下連結,預約教育顧問了解詳情。或者拎拿兒歌demo比小朋友試聽試睇啦😉

http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言