2020年2月25日 星期二

Rhyming words and phonics 近音字與拼音字

最近和花花草草在家學習的時間比較多,發現了一個比較有趣的現象,希望可以藉此和大家分享一下。😊

話說草草正在於ESF其中一間幼稚園讀書,我發現老師會home learning讀不同的故事書給小孩子聽,而老師最後都會叫小朋友找出Rhyming words(近音字)。而花花亦在ESF的其中一間國際小學讀書,我發現快六歲的花花正在學習的是Phonics拼音字而不是近音字。然後我開始思考分析究竟點解草草三歲要學近音字,而花花六歲要學拼音字呢?再加上一些書籍分享,我發現原來六歲以下的小朋友,思考分析力較弱,所以只能以近音字去增加小朋友的詞彙量。相反,六歲以上的小朋友已有分析能力,懂得如何以Blending延伸成串字。原來外國人教小朋友英文係先以近音字再學拼音的。🧐



真係好想同各位家長講,學英文真係唔好操之過急,英文唔係死記硬背陪返嚟,而係以環境浸返嚟。要以小朋友嘅角度出發,古語有云「未學行,不能先學走」☺️希望我的分享可以幫到一眾家長唔會做怪獸家長。

花花其實都在ESF學左近音字,再學拼音字根本冇難度👍🏻👍🏻仲要簡單比圖佢睇,佢已經可以自己理解圖而講到個字,從而識串字。跟著小朋友步伐走,一定可以令小朋友輕鬆撑握英文😊

沒有留言:

張貼留言