2020年2月17日 星期一

Home Learning Material 3 - 在家學習3


好多家長都問我,花花草草依家都大個仔大個女,如果小朋友未返幼稚園又可以玩D乜?咁不如我同大家分享一下花花草草細細個我係同佢地玩乜啦😉


係草草大約兩歲時,由於我要工作,同草草互動的時間主要係放工後或星期六/日,所以我平時主要靠姐姐幫手同草草玩。當然,姐姐主要都係做家務,🧐好多人都會奇怪點解我個完全唔識英文的印尼姐姐可以令到草草講英文咁流利。其實我係利用姐姐以迪士尼美語世界作為媒介幫我去做輸入呢個部份,而我放工或星期六/日就同草草做反個輸出。

當中呢個遊戲就係以一首歌去教小朋友不同的動物名稱、問問題、思考答案是否正確等等,當中可以提升家長和小朋友的親子關係,亦可以提升小朋友聆聽的能力,視覺的刺激,還可以開始令小朋友以一些簡單的英文對答,例如:YesYesYes及NoNoNo等等。雖然看似和出面一些散件玩具相似,但最不同的是迪士尼美語世界會有教育顧問跟進。因為在教育小孩子的同時,我也會遇到不同的問題。例如這個遊戲,花花細細個會不敢把手放進袋子裏,所以當我問教育顧問時,他便會給我一些解決方法。而出面散件玩具是不能做到的。😁

當然有唔少人懷疑花媽係咪同草草主要講英文,其實我都唔出奇大家會有呢個懷疑🤨,因為草草真係講英文講到好似鬼仔咁🤣🤣🤣但花媽、花爸、姐姐都係同草草講中文,所以草草中英文都得。

如果大家都想了解多一點,歡迎按以下連結聯絡了解一下迪士尼美語世界如何在小朋友最吸收的黃金頭六年幫小朋友成長啦!🥰🥰

沒有留言:

張貼留言