2020年2月27日 星期四

Oxford Path不能願諒的失誤

由於花花學校都開始教Phonics, 在懷孕期買的Oxford Path Phonics系例終於可以用了!心諗:依家用都應該啱用啦,學校有教仲要依家冇得返學,用下支筆點下等小朋友在家學習啦!點知一係唔用,一用就嬲😡😡😡我果時買full set都要成六萬幾,點知買套野返嚟教錯我小朋友!一定要同大家share!大宣人千祈唔好買!


明明係 “d” 音,佢變左 “p”音!大佬...咁我點教小朋友呀?呢個失誤真係大到我好難以接受!我相信我絕對唔係唯一。冇出聲的用家可能未用到,或者根本買左冇用!😡😡我真係好嬲!完全接受唔到我呢六萬蚊買左套教錯小朋友的工具!


希望各位買左Oxford path的家長比小朋友用之前都一定要自己check清楚!其實 “b” “d” “p” “q” 呢幾個小階字小朋友混淆的機會都好高,今次 “p” 同”d” 音錯左,真係會教錯小朋友。真心唔明,Oxford path 咁多明星用家,又講到咁多人用,真係會冇人發現呢個錯誤?定係明星只係做效應,而用家好少會去到咁deep 用埋phonics 呢個部份,係咪一般都用唔到、唔識用同定根本冇用😠😠我真係嬲到完全接受唔到!

希望大家唔好介意花媽咁嬲!我好少會咁嬲架!😤😤

沒有留言:

張貼留言