2020年2月18日 星期二

Home Learning Material 4 - 在家學習4

In door Tent 製成品
 因為見到Kipper Book入邊有講一個關於室內嘅小遊戲,所以花媽亦都希望同大家分享如何在家裏做一個室內帳篷 ⛺️ 。首先,花媽會同小朋友講關於 “In The Tent” 呢本書,再問一下小朋友根據書本,Kipper同Lee用左咩來整個Temt,加以小小的提示及協助,咁就成功做左個tent了✌🏻😁
材料一: 椅子四張(想大一點可用多幾張)
首先花花根據書本內容以椅子作帳篷架,起初花花想製作兩個帳篷,一個是給草草另一個是給自己的。但後來我提議將兩個合併成為一個,這樣他們可以有更大的空間一起玩。然後花花將被子放在椅背上,以衣夾夾實作為帳篷。
材料二:毛巾/被子
花花再把一些cushion、公仔放到自製帳篷下,有一個小窩居的感覺😊花花同草草都好開心,仲問我可唔可以今晚喺呢度訓添😌😌!當然我會答佢如果佢哋想可以以後都訓係廳添,然後姐姐就話咁你今晚醒左就冇人陪你㗎啦!🤣🤣
材料三:衣夾
其實同小朋友玩同學習唔一定只在於書本,即使在家裏,也可以不費一分一毫同小朋友教導小朋友。好似呢個自製嘅帳篷,教到小朋友解決問題嘅能力(problem solving),因為製作裝帳篷的過程中,我不會將所有的工具都給他們,我會問他們有了椅子可以乜嘢來做帳篷,花花說他會用被子,但被子不能穩固在椅背上,我又問花花如何處理,佢就答我衣夾。一個簡單遊戲,比到小朋友生活上的樂趣又可以教佢地如何解決問題☺️ 大家都睇吓花花點樣介紹佢嘅新屋啦!👏🏻👏🏻👏🏻


沒有留言:

張貼留言