2020年2月21日 星期五

Home Learning Material 5 - 在家學習5

最近都好多朋友會問我點樣同比較細少少嘅小朋友玩,因為花花草草好細個已經用迪士尼美語世界,所以佢哋細個玩嘅玩具主要都迪士尼美語世界的玩具,花媽基本都唔會再買其他玩具比佢地☺️。其實反而令到屋企唔會咁多冇用的雜物玩具,而且仲省唔少錢同時間😊。

好似果時花花快一歲時,佢就會拎住迪士尼美語世界的小蜜蜂🐝玩buzzing bee。

同時我都會用迪士尼美語世界教花花不同的指領動作☺️好似claps hand, up and down...等等,相信唔少人都好surprise點解當時全職照照花花的我,平時做家務都用晒我的時間,點解仲可以抽到時間教花花。其實我每日我都會比花花睇一陣迪士尼美語世界的DVD,當係比自己一個小息😌😌,同時原來DVD都幫左我教花花唔少指領動作、英文名詞及動詞等。

相信呢段時間,唔少1歲左右小朋友的家長都開始擔心小朋友返唔到playgroup自己home office日日對住小朋友又唔知做乜,最重要過多半年多又開始報考N班😞,如果大家都想試下用迪士尼語世界呢個在家學習方法比小朋友,歡迎拎隻兒歌體驗版比小朋友試聽試睇啊!

http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言