2020年2月24日 星期一

Home Learning Material 6 - 在家學習6

花花成品 ~兔仔~
好彩花媽日常最鍾意買野比小朋友玩,所以要喺屋企同花花草草玩都唔係一件太困難嘅事情,最困難係我點樣可以玩之餘又可以教到佢哋呢?🧐日常生活上,我要教小朋友的各方面能力,例如自理能力、閱讀習慣、創造力… …等等,都是用迪士尼美語世界去協助我。同時,我也希望培養花花草草藝術的才藝,因為花媽始終也是美術系畢業的😁。所以今次我亦會同花花草草玩一下輕黏土,當中我會以不同的形狀教花花草草如何製作小兔子和車。



就等爸爸同大家分享如何用輕黏土製作一隻兔仔啦!🐇基本要先整一個頭、身體、一對耳朵、一對手、一對腳以及尾巴便可!我會把頭做大一點,因為這樣子兔子變得更加可愛🥰,但同時頭大身細的關係,頭很容易臉不穩,我就會把牙籤吉到頭和身體的中間,這樣會比較穩固。😊


同時草草話想做一架車,所以我有校草草整一架車🚗。車的製作十分簡單,一個大圓再加四個小圓形便可。😊當中可以訓練小朋友嘅小手肌和想像力。完成後,我就比草草自由發揮🤣🤣結果變成了一pat野!
最終草草的草子變成了泥漿一樣😅😅


沒有留言:

張貼留言