2020年3月17日 星期二

BBQ Day

盡餓的我們,忍唔住洗出一叉四腸絕招🤣
花爸突然之間星期二有假放,所以我哋一家整裝待發咁去燒嘢食。記得對上一次燒嘢食,草草仲未識行,而家已經識得玩 scooter 🛴 了!又係時候慨嘆歲月催人老...😭😭不過今次嘅燒烤比上次來得輕鬆,因為花花草草已經大個仔大個女,識得自己玩自己食。而最特別之處就係我哋除咗食嘢嘅時候,都係要戴住口罩嘅 😷 。
乖乖坐定定
今次我哋選擇咗嘅地點係獅子山燒烤場,隔離就有一個公園俾小朋友遊戲。 真係估唔到原來平日都咁多人,我哋大概11點左右去到,相信入邊有30個爐左右,外面大約十多個爐都已經俾人用咗,以我和花爸就選擇一個比較入及比較私隱度比較高的爈。😊跟住我哋仲開埋個麵包超人帳篷俾小朋友坐入去,以免同太多陌生人接觸。真係估唔到,原來平日都咁多人放假… …到我哋差唔多走(大約三點左右),更加有人開始排隊等爐😅
大人燒野食,花花草草玩車 🚗 
雖然今次突發燒烤日來得突然,但係被困家中多時的花花草草真的很高興🥰真係太耐冇出街了,究竟肺炎幾時可以完結呢?花花第一個小學生涯、草草第一個幼稚園生涯… …係咪咁就完結呢?😞

特別分享: 花媽燒嘢食咁多次,都係第一次有人排隊跟爐。而這個排隊的男士非常好禮貌,佢放低左架車仔,然後就行開一邊坐低等我哋,絕對冇俾個壓力我地!點解花媽知佢坐埋一邊呢?因為當我去廁所的時候,我見到這位男士坐在公園前,一直望着我們的方向。而當中亦都有好幾名女士問我們是否要離開,我們一直表示有一位男士正在等候,而這些女士就會同我地講「放低啲嘢係到!好攰」「可否坐一陣!」。兩種等爐的方法,真係前者比較伸士gentleman!令到花媽都突然有所頓悟。🥰

沒有留言:

張貼留言