2020年3月9日 星期一

迪士尼美語世界Kids World Magazine

急不及待拎嚟睇😅
 早前都同大家介紹過迪士尼美語世界呢一支專for kids world雜誌嘅點讀筆,返啦都排左一段時間隊先至僥倖有貨。但一直都覺得點篤來篤去都淨係篤到頭幾本雜誌,等我仲儲左好幾年諗住比花花草草大左嘅時候玩😌。心諗唔緊要啦,可能要換上一張Memory較大嘅記憶咭先可以儲存更多嘅音檔。但係近期嘅點讀筆又篤唔到本最新雜誌,所以我就向教育顧問問一問啦!😁原來要更新最新嘅音檔,要返去換過啲客服中心更新,所以我今日就拎咗去更新喇!😎😎
埋頭苦幹係咁篤🤣🤣
當我去到加音檔的時候,我再問客服可否加埋之前期數的音檔入去,客服非常細心咁同我講仲有好多位可以加,唔洗delete 舊檔都可以加!😍😍心諗超正!怪不得顧問果時話可以留起雜誌等花花草草大D時再買支點讀筆比佢地當課外書睇!都係花媽太懶,令到花花咁遲先開始睇!😔😔
家姐好乖讓細佬睇先!
不過好慶幸花花很懂得sharing的概念,而草草亦很明白這支點讀筆是和花花共享的,所以我當我從手袋中拿出點讀筆時,我就花花草草會否sharing及taking turn!😌😌當然啦!花花也不能沒有點讀筆這個玩意,我就問她會不會想用Oxford path的cheeky筆。當然現在花花快6歲也能聽明理解Oxford path的書啦!😊

雖然很多人都會說買兩套教材的成本也太高,但原來完了迪士尼美語世界都小朋友打根基後,現在花花六歲再用Oxford path也不錯喔! 起碼也不叫浪費嘛(自我安慰mode🥺🥺)

如大家都想了解一下迪士尼美語世界的系統,歡迎拎隻兒童試用裝啊😊
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言