2020年3月13日 星期五

如何培養閱讀習慣

當你放工回家,見到屋企呢個境像,應該❤️都話晒
 最近花媽都好忙,放工都中冇乜時間陪小朋友,但今日一開門見到花花草草呢個景象,真係忍唔住要影低佢,☺️覺得自己再辛苦工作都係值得!我好多有兩個小朋友嘅朋友,都話屋企好多玩具同埋好亂,而我屋企最多嘅就係書,無論係童話故事書、science adventure 定係non fiction book 都有一大堆。呢啲一大堆書並唔係得個擺字,而花花草草每一日都會睇唔同嘅書,鍾意嘅書會睇多幾次,唔太有興趣都會最少睇一次😄。我嘅朋友都會問我點解花花草草咁鍾意睇書, 呢個問題我都諗咗好多次。

草草小時侯用點讀筆睇迪士尼美語世界的書
如果你問我,花媽我自己絕對係一個討厭睇書嘅人,我細個讀書只會讀學校嘅測驗或考試範圍,課外書只限於學校嘅閱讀報告我先會去睇😅。係我六年嘅小學生涯及五年嘅中學生涯裏,學校嗰張圖書證我只係用過一次,講完自己都有啲尷尬😝。生左花花草草之後,呢5年半我覺得我簡直睇咗我過往三十幾年書的總和😅。究竟呢一個咁憎睇書嘅人,點解我啲仔女會咁鍾意睇書呢?我多番思考之後,我發現應該係一個方法及工具幫助我。
其他書又不斷睇
成個迪士尼美語世界的教學系統,係我做FTM同後期返工嘅時候幫咗我唔少。當我係全職媽媽時,我又要忙於家務又要忙於照顧花花,根本冇時間去用oxford path去教花花玩,成套工具擺為主,又冇人教我用。後來用咗迪士尼美語世界,我簡單㩒個制就可以俾個環境花花,然後有時間就同佢玩下字咭睇下書。原來久而久之花花已經學到好多個生字,同時我都會問自己點解咁快會識咁多字嘅?🧐後來我就發現原來平時花花聽嘅歌同睇嘅書係有關連,睇的書同玩的字咭又有關連,字咭又link up poster,poster又link up點讀筆...等等,每一個工具都係有連貫性,唔係普通出面一本書或一個玩具做到的效果。
花花細個又係坐定定睇迪士尼美語世界
到草草出世,我就開始正式上班。當時我都用了一個唔識英文嘅印尼姐姐,起初都會擔心姐姐點用呢套教材,但原來我返咗工嘅時候,姐姐做返我當年全職媽媽做嘅動作🥰,唔需要用英文同小朋友溝通,小朋友嘅效果都可以好好,甚至連姐姐走果時英文都好左好多🤣🤣。原來小朋友鍾意睇書係因為佢完全了解書本裏面嘅內容先會鍾意睇,所以連貫性咁重要。另外,我們如何提升小朋友閱讀的興趣?🧐小朋友先要了解書本嘅內容才會對書本有興趣。提起興趣後,我們便要增強小朋友在中文以外語言的自信心。所以迪士尼美語世界就會有每星期一次的美語電話,有真人哥哥姐姐打電話同小朋友唱歌講故事,而唱的歌或講的故事都是環繞着迪士尼美語世界的內容。🥰
大個咗,除咗迪士尼美語世界的書,仲會睇埋童話故事書。😍
所以當花花草草長大後,佢哋不論迪士尼美語世界的書或其他書本都很喜歡看,因為這個看書的習慣已在細細個的時候培養起來了。🥰如果大家都想比一個系統式及連貫性系統比小朋友在家學習,拎個禮品包返去了解一下啦!😊

http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言