2020年3月11日 星期三

即影即有相機


花花期待已久的新玩意🥰
早前Facebook不停賣廣告的即影即有相機,花媽一直猶豫好冇買俾花花。因為好耐之前買過一個數碼相機,但係迪士尼樂園唔見咗😭,我都冇信心再買一個新嘅俾花花草草玩。但係女人天生都係鍾意購物,呢段時間出唔到街主要都係網上購🤣,算叫做戰勝魔鬼...我只係買左比花花冇買比草草。😅
配備不同的框框比小朋友選擇,更加有趣
 新屎坑三日香的花花不斷問我地幾時有相機,今日一收到即時拆開然後開始玩啦!我諗今晚短短短的二小時都比佢玩左大半卷紙。唔知媽花有冇估計錯誤,佢嘅原理應該同收據打印差唔多。🧐同樣地,新品開箱花媽係度研究一番點樣可以打印效果更佳。
選高密度印刷的效果不及低密度印刷好。😏
打燈後效果
由於只是黑白色,除了在室內的時候通常不夠光,所以我會建議打燈先至再打印出來。同時,相片像素不一定需要大,但打印的顏色密度卻要低,因為高的話都會有過黑的現象。三百幾蚊,小朋友玩得開心又有回憶的話,其實我都覺得值得的!😊

沒有留言:

張貼留言