2020年3月27日 星期五

Home Learning Material 11- 在家學習11 (Earth Day)

因為明天就係「地球日」 Earth Day,所以花媽都準備咗同花花點樣去迎接呢一個咁有意義嘅日子☺️,就係帶花花去回收桶,等佢知道回收嘅重要性同埋唔同顏色垃圾嘅分類。平時我哋都可能忙工作,忙做功課,忽略了身邊嘅事情,而今次抗疫的日子,我哋可以真真正正咁感受一下身邊嘅事物。原來在家學習唔單只係喺書本上,而係日常生活上面對的環境都有唔同嘅事物可以介紹俾我哋嘅小朋友。

抗疫之停課不停學☺️戴住口罩學環保
今天,我選擇不拿着課本教花花環保的概念,啡色是膠樽、藍色是廢紙、黃色是鋁罐等等。當然這個比較困難的概念,我會先教有思考分析能力的,而草草過一兩年再教也未遲。同時Oxford Path其中一本書也教小朋友環保慨念☺️。雖然我未有拿著書本教花花,但原來好多事情在現實生活學習,總比書本來得有趣,小朋友的記憶更會因為真正實淺而成為深層記憶。

大家記住明天8:30am-9:30am是Earth day! 🌍 給地球一小時的休息,減少一小時的碳排放量💪🏻

沒有留言:

張貼留言