2020年3月2日 星期一

Home Learning Material 8 - 在家學習8

小朋友必玩,種綠豆😊
相信一定有好多家長當年小學雞時都玩過——種綠豆!今次花花草草都有種綠豆,而唔同的係唔係種係綿花上面😁,而係種係泥入面!因為早前花花草草玩迪士尼美語世界的種草用剩的。今次大派用場了✌🏻✌🏻

而唔同的是,今次花媽要求花花記錄每天綠豆由發芽🌱到成長慢慢長高變綠葉🍃。更由此叫花花找出植物不同部位的名稱。我比左一個task花花做,花花每日做記錄又唔洗煩住我☺️
花花的記錄小冊子😊
我相信好多在職父母或全職媽媽都好頭痕,日日同小朋友你眼望我眼都唔知做乜好🤦🏻‍♀️花媽會努力再諗多少少idea比小朋友玩。如果大家有任何idea想share比其他家長,歡迎話我知☺️我再統合一下同大家分享☺️

沒有留言:

張貼留言