2020年3月5日 星期四

Home Learning Material 9 - 在家學習9

今次又要介紹返Step by step裏面其中一個工具,開頭一拎呢個蝴蝶上手,我真係心諗做乜比啲N班工具我呀!係咪真係我遲左玩呢?但一邊睇片一邊玩嘅時候,就發現原來唔係我想像中一路入條繩到個窿窿度咁簡單,而係要一邊聽住DVD入面姐姐講嘅對話,再穿返條繩入唔同嘅位置上面。呢個遊戲必須小朋友有一個基礎嘅英文聆聽能力先可以做得到,同時小朋友亦都要有手眼協調嘅部份同埋專注力。手眼協調呢個部份就呼之欲出我就唔再多講啦,而專注力嘅訓練就係小朋友要一邊聽一邊理解然後再將條繩放入窿窿嘅位置,再拉出然後又入另一個㝫㝫。

登登🎉🎉成品完全正確,我都會問花花佢自己做得啱唔啱🥰
點解花媽咁鍾意用迪士尼美語世界呢?因為成個教學方法真係大比我無窮嘅方便,好似呢段時間我唔會帶花花草草出街,自己亦都甚少喺街上流連去買野比小朋友,而呢個方法我就可以同花花草草得閒攞一兩樣工具出嚟玩,學到野之餘又可以增進我哋嘅親子關係☺️☺️。

而最重要呢個教學方法雖然貴,我買嗰陣時都要成六萬蚊,但分期都係二千幾蚊一個月。而我中午俾兩個小朋友一齊用,成件事我都覺得好抵!😝雖然呢六萬蚊齋睇好似一個好大嘅數目,但係大家諗下我已經比花花用咗四年半而草草胎教開始用都用左三年半,如果兩個小朋友加埋我都已經用咗八年,每年都唔使一萬蚊!🤩🤩仲講緊花花畢咗業我都會繼續比草草用㗎喎!講真,一萬蚊一年每個月都唔使$1000俾小朋友學到英文,仲要英文講到好似外國人咁勁,你問我試過咁多唔同playgroup咁多唔同教材,真係冇一間可以咁抵用!作為一個精明嘅師奶仔,今次我都覺得自己係最啱嘅一次✌🏻😝✌🏻

如果大家係呢段時間都唔方便出街買唔同嘅工具俾小朋友,咁就攞隻兒歌禮品包返去俾小朋友試聽啦!反正都係免費嘅😝...想了解又可以聽下點教小朋友的方法,都啟發到好多架☺️

http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言