2020年3月18日 星期三

理解能力

相信有唔少媽媽都會諗我讀完呢一本書俾小朋友聽,到底個故事佢有幾多成係明白嘅呢?即使花花草草用咗迪士尼美語世界五年了,我係知道佢哋會聽得明講得到亦都理解得到迪士尼美語世界的故事內容,但確實點做到… …我都諗咗好耐🧐。直到今朝,我一邊播story and song 4,草草一邊睇book 4,我開始明白佢哋平時點做個環境,點樣系統式的方法去幫小朋友理解故事。🥰

平時我都會有一啲課外書,入面都會有隻CD小朋友講返個故事內容,但往往花花草草都唔可以聽CD內容的同時,自己亦都會因應書嘅內容去揭呢一本書,證明小朋友根本唔知呢隻CD同呢本故事書是相對應及有關連。我甚至乎試過有書係以歌曲形式比小朋友,根本連我大人都跟唔切🤣🤣。

而今次我發現草草會知道CD播的內容,點解會知?因為當草草以為講完果頁揭左去後一頁時,但發現原來前一草仲未完,又揭反去前一頁聽,證明草草有一定聆聽英文的能力😎。跟住迪士尼美語世界的CD仲會有問小朋友問題,草草邊聽又邊答,證明草草又能理解又能會話的能力🤓。

好多人都會誤解迪士尼美語世界需要比小朋友睇好多電視,但我確實可以證明花花草草睇書b📚 的時間一定比睇電視多,DVD只係其中一個輔助品,有如字咭、poster、點讀筆,而書先係小朋友睇得最耐又最多的。我好興幸當年用了迪士尼美語世界比花花草草😊等我呢幾年教佢地都係輕鬆冇壓力☺️

如果你都想自己未來的日子唔洗再煩小朋友英文,提升佢地的閱讀興趣,拎隻兒歌體驗套裝返去了解一下啦!
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言