2016年3月4日 星期五

9W6D的草草

相信好多媽媽都熏照結構的呢一日,因為可以睇到小生命的3D樣。同樣,我都好期待見到草草的3D照,但我更期待見醫生,因為我希望草草係一個健康BB。

幫我照結構的醫生係陳敏儀醫生,陳醫生準時開工,我的預約10點佢就一開門就睇我先。結構一D的唔馬虎,陳醫生講解得好詳盡,草草冇鈣化點冇白內障,咀仔靚靚,頭圍肚圍手骨腳骨都正常。同花花一樣,草草的腿都長左一週(應該似爸爸了又)。心臟腦肺胰臟及腎等見到的都屬於正常,總之暫時一切都Ok`(*∩_∩*)′ 聽到醫生咁講我真係好安心,但醫生都講聽力或皮膚等問題要等BB出世後先知,結構係照唔到的。

但原本以為過左3個月唔洗再嘔的花媽真係太天真太傻了,唔知係咪草草覺得我太肥,唔想有個肥媽媽,所以今日下午同晚餐都全嘔出嚟了(>﹏<)  嘔吐又回到我身邊了。其實草草你仲未夠一磅,得果12oz唔洗怕比人笑肥仔喎\(╯-╰)/ 最多媽咪食少D啦~唔好再要我嘔了,今日係花婆婆的草到嘔左一袋。好彩當時迪士尼寄左期兩個月一次的月刊比我,等我有個膠袋咋。如果唔係就成車都係了X﹏X

沒有留言:

張貼留言