2016年3月24日 星期四

迪士尼送來的復活節禮物?

今日突然收到一份迪士尼送來的郵件,封面寫住2016 children’s Day, 一打開原來係一隻DVD。雖然我未睇隻碟,但一份心意已經足夠了。相反Oxford我收到了的是聖誕咭only...╯﹏╰  雖然花媽明白不應該比較的,但突如其來的小禮物,相信花花懂事後收到會更開心呢!!!

花媽立即進入幻想mode,將來要同花花講呢個係Mickey同Minnie送給花花的Easter gift!內容就等花媽睇左先同大家分享啦!!!

最後花花學懂了好多字啊!“duck” “bear” 前兩日仲突然指住“what’s in your basket?”果頁書內的老鼠講“mouse”同屋講“house” (⊙o⊙)  雖然發音未至於好準,但真係好surprise!!!而且花花好喜歡字母,一見到字母好指住係咁講“B” “P” “M” “A”等等...當然佢一邊指我會一邊教佢啦!迪士尼的玩具內又有切切學的生果,當我叫花花比grapes我佢真係比到我喎,我叫花花比strawberry 又比到└(^o^)┘  花媽真係好開心!!但可能tomato同apple有少少似佢仲未分到。 carrot 同orange都係orange color, 暫時都未分到。但我相信假以時日,花花一定學到更多英文呢!
要試用裝嗎?
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言