2016年3月19日 星期六

身教的重要性

九龍城區其中一間一條龍的傳統男女學校。
花媽為人母不久,唔敢話自己教能教出精英名校的小朋友,亦不敢同兒孫滿堂的老人家相比育兒心得,但亦心明身教的重要性,所以一般只要同花花一齊我都避免同陌生人有無謂的爭執。但真心發現依家的人真係欺人太甚。即使比你能夠讓小朋友送入九龍城區的傳統一條龍學校又如何??小朋友是看著大人作榜樣成長的。

今朝一早難得花爸提出同我及花花食麥當勞早餐,一家三口開開心心去到麥當勞,花爸排隊買野食,花媽同花花搵位。好好彩,見到有一個冇人坐又已清潔的卡位,我就同花花坐上去了,同時有位婆婆放底一D開心樂園餐的玩具在桌上再放入自己手袋,然後坐底。花媽心想“老人家可能累了,坐下休息一陣,等花爸回來再看情況決定啦!”後來一位男人帶住一班四個讀九龍城某傳統一條龍小學的小朋友來到坐在後面的卡位。其實該卡位一早已放滿了兒童餐書包及一堆雜物,明顯已經有人霸佔了。當男人來到,就同我對面婆婆傾左幾句,婆婆就叫男人坐下。此時,花媽就對婆婆講“唔好意思,我地有三個人架!”但婆婆即時話“個位我9點幾已經係到坐,唔係10點已經坐架喇”花媽就同佢講“我坐底時係冇人既”男人就突然加咀話花媽要講道理(⊙o⊙) (⊙o⊙) (⊙o⊙)  天啊!!!誰不講道理了??? 可能荷爾蒙影響,花媽都快哭出來了,同佢講“你係咪蝦大肚婆?” (花媽絕不是以自己大肚來威脅,但佢地根本係人多蝦人少,仲要蝦我一個帶住花花) 男人即時話“唔係話蝦你大肚,係講道理”咁花媽就話“我嚟到係冇人坐,我先會坐。”婆婆即時又強調自己一早已經坐係到只係去左隔離攞野,仲拉另一位師奶抱住師奶話師奶睇住佢嚟一早已坐係到,師奶無言(相信係同一所學校的家長)花媽即話“係呀!張枱只係刻住你個名比你坐架咋!”此刻花爸見到了,行過來。花爸叫花媽唔好再同呢D人爭論。男人見狀就叫婆婆起身,婆婆再來攞個尾彩話“你要坐就讓你坐!!”天啊!!!咩天理???

首先,要是講道理我也能講。當我坐底時,那個婆婆攞幾個玩具放係我地坐係到的枱。既然你一行有咁多人,點解唔留D人坐係你“所謂一早已坐”的卡位?要等花媽坐底你先放底你的玩具?同時,麥當勞的坐位當然係比有需要的食客用,而婆婆及男人根本冇食野,咁點解要同有需要及已買食物的食客爭位呢?第三,當花爸嚟到佢地就走開了,唔係蝦我一個女人仔帶住個小朋友,咁係咩???

所以話,你的小朋友能入一間不錯的學校又如何?你不能身教更做出無賴的行為,那是值得仿效的榜樣嗎?

沒有留言:

張貼留言